و من ...
5 کارهایی که افراد باهوش اجتماعی به طور مداوم انجام می دهند

    "خوب بودن با مردم یک هنر است ، و کسی که آن را فراهم می کند ، یک هنرمند است."




    "خوب بودن با مردم یک هنر است ، و کسی که آن را فراهم می کند ، یک هنرمند است."


    - ست گودین


من نمی توانم به یاد داشته باشم که یک بار بزرگ شده ام جایی که احساس اطمینان در اطراف دیگران کردم. یک اختلال شدید گفتاری را ترکیب کنید ، هر دو سال یکبار به دنبال کار پدرم بروم و در دنیایی زندگی کنید که بیشتر افراد انتظار داشتند نوعی از ارتباط کلامی باشد و به صورت روزانه من نوعی اضطراب اجتماعی را تجربه کردم.


با این حال ، پس از فارغ التحصیلی از کالج ، متوجه شدم که جهان تغییر نخواهد کرد ، مجبور شدم. چند روز بعد ، من اولین کار فروش خود را شروع کردم.


بعضی از افراد برای پیروزی در زندگی مورد نظر خود روی نقاط قوت خود تمرکز می کنند. من نکردم برعکس را انتخاب می کنم. با مطالعه افراد باهوش اجتماعی و وقت گذراندن در تعامل با دیگران ، از موفقیتها و شکستهای خودم یاد گرفتم ، موفق شدم توانایی خود را در ارتباط با آنها بهبود بخشم. من به سرعت به جلو می روم و امروز زندگی خود را برای کمک به مردم انجام می دهم.


بهترین بخش این است که با اتخاذ پنج عمل زیر می توانید امروز تقویت اطلاعات اجتماعی خود را آغاز کنید.


    "همیشه کسی از شما باهوش تر خواهد بود. همیشه کسی سریعتر از شما خواهد بود. همیشه کسی قوی تر از شما خواهد بود. این بدان معنی است که تنها کار واقعی شما این است که در ارتباط با افراد دیگر بهترین باشید. "- جولیان اسمیت


افراد باهوش اجتماعی با پیشروی شبکه خود را به اشتراک می گذارند:


افراد باهوش اجتماعی می فهمند که بهترین حل کننده مشکل یک شبکه قوی است. با این حال ، بسیاری از مردم این را می دانند. آنچه افراد باهوش اجتماعی را از هم جدا می کند این است که آنها می دانند که بهترین راه برای ساخت شبکه قدرتمندشان کمک به دیگران برای رشد آنهاست.


دوستی ها به بهترین شکل مشترک هستند. افراد باهوش اجتماعی از این طریق زندگی می کنند. تجربه به آنها نشان داده است که وقتی تنظیمات پیش فرض خود را هنگام بسته شدن تنظیم می کنند ، چقدر می تواند بدست آورد.


امروز وقتی شخصی مشکلی را که با آنها روبرو است توضیح می دهد ، لحظه ای بمانید و در مورد افرادی که در شبکه شما قرار دارند فکر کنید که با وضعیت مشابهی روبرو شده اند. سپس آن را یک قدم جلوتر بردارید و یک مقدمه بیان کنید. ممکن است متوجه شوید که قبیله شما تنها چیزی نیست که رشد می کند ، بلکه معنایی است که در زندگی خود دارید. این امر به این دلیل است که چند نکته مهمتر از کمک به دیگران برای رسیدن به اهدافشان است.

افراد باهوش اجتماعی از قضاوت خودداری می کنند:


چه کسی این در را نگه دارد ، کسی که آسانسور را به اشتراک می گذارد ، یا شخصی که به آنها قهوه می پردازد ، افراد باهوش اجتماعی آنها را تصدیق کرده و به آنها احترام می گذارند.


آنها این کار را می کنند زیرا زندگی به آنها آموخته است که جادوگری در همه جا وجود دارد و کاملاً همه قادر به ساختن آن هستند. نه تنها این ، بلکه آنها این کار را انجام می دهند زیرا می دانند جهان اندک است - و مردم یک راه خنده دار برای ورود و بیرون از زندگی ما دارند.


امروز خطی از افراد باهوش اجتماعی دزدیده و دفعه بعد که خانه را ترک می کنید ، تلفن خود را پایین بیاورید و سر خود را بلند کنید. سپس این نکته را برای لبخند زدن و گفتن سلام برای هر شخصی که از آن عبور می کنید بیان کنید. ممکن است تعجب کنید که شخص مورد نظر در انتهای دریافت چقدر به یاد ماندنی است. این برای این واقعیت ساده است که امروزه اکثر مردم آنقدر مشغول نگرانی از خود هستند ، آنها نمی توانند تشخیص دهند که راز خوشبختی به معنای واقعی کلمه در مقابل آنها ایستاده است.



افراد باهوش اجتماعی بیشتر از آنچه صحبت می کنند گوش می دهند:


شما می خواهید بدانید که برنده است؟ شنوندگان این کار را می کنند. افراد باهوش اجتماعی این موضوع را درک می کنند و به جای اینکه دائماً دستور کار خود را تحت فشار قرار دهند ، اولویت بندی می کنند که از دیگران درباره خودشان سوال کنند.


سریعترین راه برای دوست داشتن شما با نشان دادن این است که آنها را دوست دارید. افراد باهوش اجتماعی این جنبه غالباً نگاه بیرونی از رفتار انسان را درک می کنند و با طرح سؤالاتی که بهترین ها را در دیگران به وجود می آورد ، از آن به نفع خود استفاده می کنند. با این وجود ، به جای اینکه مانند اکثر مردم باشید ، که به جای گوش دادن ، فقط به آنچه می خواهند بگویند بعدی فکر می کنند ، افراد باهوش اجتماعی تعطیل می شوند و با حضور کامل خود به شخصیت مورد نظرشان می دهند.


امروز وقتی با کسی در حال گفتگو هستید ، یادداشت برداری کنید تا بیشتر از آنچه صحبت می کنید گوش کنید. ممکن است شما در مورد ایجاد روابط مناسب تعجب کنید.

افراد باهوش اجتماعی به هر تعامل به عنوان یک فرصت یادگیری نزدیک می شوند:


افراد باهوش اجتماعی از چیزی جز یادگیری در مورد دیدگاه ها ، افکار و احساسات اطرافیان لذت نمی برند. این بدان معناست که آنها از قبل می دانند که چه چیزی می دانند و چه چیزی زندگی را سرگرم می کند ، یادگیری در مورد آنچه دیگران می دانند هستند.


هیچ چیز بیشتر از اتخاذ طرز فکر دانش آموز ایجاد نمی کند. هوشمند اجتماعی این را درک می کند. در نتیجه ، آنها تنها با هدف دیدار با شخصی جدید ، با هدف یادگیری چیز جدید ، از هر درب جدید می روند.


تنها کار ما این است که هر شخص را بهتر از آنچه پیدا کردیم ترک کنیم. تعداد کمی از موارد بهتر از این است که کسی بتواند تدریس کند. بنابراین امروز ، با هر دری که می روید ، دانش آموز باشید و در چشم اندازها ، افکار و احساسات اطرافیان خود خیس شوید. روابط شما به خاطر آن متشکرم

افراد باهوش اجتماعی به خاطر دادن:


افراد باهوش اجتماعی قبل از انجام کاری خوب برای کسی که فکر می کند آیا این نفع را بر می گردانند ، قبل از انجام کار خوب نمی نشینند. همانطور که جان ماکسول گفت ، "نگه داشتن امتیاز برای بازی ها است ، نه دوستی". به خاطر دادن و اتخاذ این طرز تفکر که انجام کار خوب توسط دیگران همیشه کار درستی است.


امروز وقتی فرصتی برای انجام کارهای خوب برای کسی دارید ، دریغ نکنید و به طور قطع راه های بالقوه خود را برای استفاده از این اقدامات فکر نکنید. شما فقط می توانید درک کنید که با کمک به مردم برای حرکت سوزن خود ، شما نیز به جلو حرکت می کنیم.


وقتی صحبت از ضریب هوشی ما می شود ، ژنتیک نقشی ایفا می کند و فقط کارهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم. خوشبختانه ، وقتی نوبت به افزایش هوش اجتماعی ما می رسد ، کارهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم - و هر برخورد فرصتی برای پیشرفت این مهارت ارائه می دهد.


هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا هر بار که امروز از خانه خارج می شوید ، نمی توانید هر شخصی را که با او در تماس هستید تصدیق کنید.


هیچ دلیلی وجود ندارد که هر بار که امروز مکالمه ای انجام می دهید به جای فشار آوردن به سمت ما ، اولویت خود را به گوش دادن به دستور کار آنها نخواهید داد.


هیچ دلیلی وجود ندارد که هربار که شخصی مشکلی را که با شما روبرو است برای شما تعریف کند ، نمی تواند فکر کند چه کسی در شبکه ما می تواند به آنها در حل آن کمک کند


هیچ دلیلی وجود ندارد که هر بار که امروز با کسی ملاقات می کنیم ، شما نمی توانید طرز فکر دانش آموز را اتخاذ کنید و به شخص مقابل شما اجازه دهید یک یا دو چیز را به شما یاد دهد.


هیچ دلیلی وجود ندارد که هر بار فرصتی برای هدیه دادن امروز خود شما نتوانید فقط این کار را انجام دهید - بدون اینکه انتظار داشته باشید چیزی در عوض.


مادرم به درستی مرده است ، "هیچ چیز سریعتر از مهربانی نیست."


یک خط از مادرم سرقت کنید و با مردم خوب رفتار کنید.


امروز.


آینده مهربان است.


(0) نظر
برچسب ها :
صفحه نخست پست الکترونیک وبلاگ تبیان
نوشته های پیشین
ازتاریخ 1400/06/01 تا تاریخ 1400/06/31 ازتاریخ 1400/05/01 تا تاریخ 1400/05/31 ازتاریخ 1400/04/01 تا تاریخ 1400/04/31 ازتاریخ 1400/03/01 تا تاریخ 1400/03/31 ازتاریخ 1400/02/01 تا تاریخ 1400/02/31 ازتاریخ 1400/01/01 تا تاریخ 1400/01/31 ازتاریخ 1399/09/01 تا تاریخ 1399/09/30 ازتاریخ 1399/08/01 تا تاریخ 1399/08/30 ازتاریخ 1399/07/01 تا تاریخ 1399/07/30 ازتاریخ 1399/06/01 تا تاریخ 1399/06/31 ازتاریخ 1399/05/01 تا تاریخ 1399/05/31 ازتاریخ 1398/12/01 تا تاریخ 1398/12/30 ازتاریخ 1398/11/01 تا تاریخ 1398/11/30 ازتاریخ 1398/10/01 تا تاریخ 1398/10/30 ازتاریخ 1398/09/01 تا تاریخ 1398/09/30 ازتاریخ 1398/08/01 تا تاریخ 1398/08/30 ازتاریخ 1398/07/01 تا تاریخ 1398/07/30
موضوعات
فناوری (8) تخصصی ساختمان (5) بازاریابی (5) ساعت (3) طراحی سایت (2) بازی کامپیوتر (2) عمومی (2) عمومی موفقیت (1) ساعت عقربه ای (1) ساعت دیجیتال (1) مایکروسافت (1) ویندوز (1) بدون موضوع (7)
صفحه ها
فیدها
لینک مفید
لیست محبوبترین ساعت 7 تا از شیکترین ساعتهای الماسی
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 10634
تعداد نوشته ها : 34
تعداد نظرات : 0
X